Aplikacje web

PRACUJ W PRZEGLĄDARCE INTERNETOWEJ, NA DOWOLNYM URZĄDZENIU, GDZIEKOLWIEK JESTEŚ.

Dostarczamy aplikacje internetowe klientom, którzy chcą przenieść swoje procesy biznesowe do Internetu.

Aplikacja dopasowana do Twoich potrzeb ułatwia, a czasami wręcz umożliwia wykonywanie zadań.

Przeprowadzaj głosowania wśród swoich klientów

Zbieraj pomysły

Zarządzaj zasobami

Automatyzuj obieg dokumentów i informacji

Kontroluj swoją flotę

Zarządzaj relacjami z klientami

Uruchom system rezerwacji i transakcji

Wystawiaj faktury i otrzymuj zapłatę

Jesteśmy pewni, że każda firma potrzebuje rozwiązań, aby zoptymalizować swoje działanie, ułatwić obsługę klienta i przenieść najczęściej występujące i czasochłonne procesy do aplikacji internetowej: dostępnej na całym świecie lub tylko do użytku wewnętrznego.

Zainspiruj się przykładami z życia

Zapoznaj się z krótkimi opisami przykładowych systemów, które dostarczyliśmy i które wspieramy:

Digital medicine explained

Interaktywny katalog medycznych rozwiązań cyfrowych do wymiany informacji o rozwiązaniach stosowanych w oddziałach firmy na całym świecie.

Użytkownicy: pracownicy firmy na całym świecie

Kluczowe cechy:

  • przeglądanie rozwiązań i kontaktowanie się z ich twórcami lub właścicielami w celu ich ponownego wykorzystania
  • dodawanie rozwiązań, które stworzyłeś i którymi zarządzasz
  • dostęp do materiałów elektronicznych i zapoznanie się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami cyfrowymi w medycynie
Votee

Aplikacja do przeprowadzania tajnych głosowań do rad nadzorczych firm.

Użytkownicy: pracownicy firm wielooddziałowych

Kluczowe cechy:

  • wprowadzanie listy kandydatów
  • wprowadzanie listy uprawnionych do głosowania
  • udostępnianie intuicyjnego panelu do głosowania, dostępnego na urządzeniach mobilnych i komputerach
  • wysyłka kodów dostępu przez SMS, e-mail lub formie fizycznych kopert utajnionych
  • generowanie raportu końcowego - wyniku głosowania
KinoApp

Serwis internetowy do wyszukiwania rezerwacji i zakupu biletów na imprezy sportowe i masowe

Użytkownicy: klienci serwisu, pracownicy firmy, organizatorzy imprez

Kluczowe cechy:

  • Klienci końcowi
  • wyszukiwarka imprez
  • rezerwacja miejsc
  • kupowanie biletów i gadżetów
  • płatności online
  • panel klienta
  • dostęp do biletów elektronicznych

Pracownicy firmy

  • dodawanie obiektów sportowych
  • konfiguracja miejsc siedzących
  • tworzenie imprez sportowych i masowych
  • generowanie biletów z planami cenowymi
  • obsługa zgłoszeń klientów
  • monitorowanie płatności
  • wprowadzanie zakazów stadionowych
  • raportowanie w czasie rzeczywistym

Organizatorzy imprez

  • dostęp do przypisanych im imprez
  • raportowanie w czasie rzeczywistym rezerwacji i sprzedaży
EOD

Aplikacja do obiegu dokumentów kosztowych.

Użytkownicy: kancelaria pracownicy merytoryczni, księgowość, zarząd firmy

Kluczowe cechy:

  • wprowadzanie dokumentów elektronicznych i skanów dokumentów papierowych
  • wysyłanie dokumentów w obieg w zależności od zdefiniowanych kryteriów
  • opisywanie dokumentów, w tym rozksięgowanie pozycji kosztowych na poszczególne konta księgowe i projekty
  • uzyskiwanie akceptacji finansowej
  • automatyczna realizacja płatności zgodnie z wprowadzonym terminem płatności
  • kompleksowe raportowanie
  • pełna, dwustronna integracja z systemem księgowym
  • automatyczne księgowanie faktur
Utylimed

Aplikacja dla użytkowników końcowych oraz pracowników firmy Utylimed utylizującej odpadami medycznymi, który kontroluje pracę całej firmy.

Użytkownicy: klienci, którzy wytwarzają i są zobligowani do utylizacji odpadów medycznych

Kluczowe cechy:

Użytkownicy końcowi:

  • zamawianie kuriera, który odbiera odpady
  • pobieranie faktur i dokumentów potwierdzających utylizację - zgodnie z zarządzeniami instytucji kontrolującej

Kurierzy:

  • aplikacja mobilna z planem na dany dzień
  • zbieranie podpisów klientów bezpośrednio w aplikacji

Pracownicy firmy:

  • planowanie tras przejazdów kurierów
  • generowanie dokumentów utylizacyjnych
  • zarządzanie stanem utylizacji odpadów
  • fakturowanie
  • raportowanie
Real Estate CRM

System CRM do rejestrowania zasobów firmy developerskiej oraz zarządzania klientami i zapytaniami

Użytkownicy: pracownicy firmy developerskiej

Kluczowe cechy:

  • wprowadzanie i zarządzanie ofertą firmy
  • udostępnianie aktualnej oferty firmy w czasie rzeczywistym odwiedzającym stronę internetową firmy
  • przyjmowanie i obsługa zapytań
  • zarządzanie bazą klientów
  • rejestracja kontaktu z klientami

Pozostałe rodzaje naszych usług